Reklamace a záruka

Produkty vyrábím tak, aby vám dělaly radost co nejdelší dobu. Jsem si ale vědoma, že i přes veškerou snahu a péči může dojít k situacím, které vyžadují reklamaci. Vaše spokojenost s mými výrobky je pro mě klíčová, a proto jsem připravena vyřešit všechny problémy co nejrychleji, jak to bude možné.

Kdy můžete zboží reklamovat?

Pokud si myslíte, že vámi zakoupený výrobek má vadu nebo nesplňuje očekávané standardy, máte během 2 let od převzetí zakoupeného zboží možnost jej reklamovat. 

Jaké zboží nebo vady nelze reklamovat?

  • Zboží, které je prodávané za nižší Cenu, na vadu, pro kterou byla nižší Cena ujednána;
  • opotřebení Zboží, které bylo způsobené jeho obvyklým užíváním;

Jak reklamaci uplatnit?

  1. Zasláním e-mailu na info@studioamo.cz a posláním zboží na adresu Lenka Chmelařová, Kuničky 92, 679 02 Kuničky;
  2. nebo zasláním dopisu spolu s reklamovaným zbožím na adresu Lenka Chmelařová, Kuničky 92, 679 02 Kuničky. 

Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář, který najdete níže na stránce. 

Do 3 dnů od obdržení reklamace Vám na e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po naší vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem.

Kdo hradí poštovné související s reklamací?

Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.

Na co máte při reklamaci právo?

Při uplatnění reklamace je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit. Na výběr máte:

a) odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodání chybějící části Zboží;

b) odstranění vady opravou Zboží;

c) přiměřenou slevu z Ceny;

d) odstoupení od Smlouvy - na odstoupení od Smlouvy máte právo pouze v případě, kdy jde o podstatné porušení Kupní smlouvy. Podstatné porušení lze chápat jako situaci, kdy se jedná o vadu, o které prodávající musí rozumně předpokládat, že v případě jejího výskytu by kupující smlouvu neuzavřel a zboží si nekoupil, případně o vadu, která je neodstranitelná.

V případě, že zvolíte vyřešení dle bodů a) nebo b) a My vadu takto neodstraníme v přiměřené lhůtě, kterou jsme uvedli, nebo Vám sdělíme, že tímto způsobem vadu neodstraníme vůbec, máte práva dle bodů c) a d), i když jste je v rámci reklamace původně nepožadovali. Zároveň pokud si zvolíte odstranění vady opravou Zboží a My zjistíme, že je vada neopravitelná, oznámíme Vám to a můžete si zvolit jiný způsob odstranění vady.

Pokud však vadu neodstraníme včas nebo odmítneme vadu odstranit, vzniká Vám právo od Smlouvy odstoupit. Odstoupit můžete také v případě, kdy nemůžete Zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vad po opravě Zboží nebo při větším počtu vad Zboží.

Kdy nemohu v rámci reklamace odstoupit od smlouvy nebo požadovat dodání nové věci?

V případě podstatného i nepodstatného porušení nemůžete odstoupit od Smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůžete vrátit Zboží ve stavu, v jakém jste ho obdrželi. To ale neplatí v následujících případech:

a) došlo-li ke změně stavu Zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady;

b) bylo-li Zboží použito ještě před objevením vady;

c) nebyla-li nemožnost vrácení Zboží v nezměněném stavu způsobena Vaším jednáním anebo Vaším opomenutím,

d) došlo-li z Vaší strany před objevením vady k prodeji, spotřebování nebo pozměnění Zboží při obvyklém použití; pokud k tomu však došlo jen částečně, je Vaší povinností tu část Zboží, kterou vrátit lze a v takovém případě Vám nebude vrácena část Cen odpovídající Vašemu prospěchu z užití části Zboží.

 

Veškeré podmínky reklamace najdete uvedeny v našich obchodních podmínkách.


 

FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Ke stáhnutí zde.

Adresát

Lenka Chmelařová, Kuničky 92, 679 02 Kuničky
E-mailová adresa: info@studioamo.cz
Telefonní číslo: +420 723 198 903 
 

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

 

Číslo vašeho bankovního účtu:

 

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis: